معرفی کسب و کار

اتو مخزن دار: قدرت، بخار و اتوکشیِ بی نقص

مهمترین کاری که افراد با اتو انجام می دهند، صاف کردن پارچه و یا چسباندن لایه های مختلف به آن است. هرچه قدرت اتو بیشتر باشد این امور با کیفیت بالاتری انجام می شود. حتماً شما هم اتوهای بخار ساده را دیده اید اما نسل جدیدتر اتوها انواع مخزن دار آنها هستند. در این مدل ها مخزنی حاوی آب وجود دارد که بخار با قدرت بسیار زیادی را تولید می کند. برای دیدن انواع مختلف این محصول به لینک https://amiralidookht.com/product-category/iron/اتو-مخزن-دار/ مراجعه نمایید. ما در این مطلب قصد داریم اتو مخزن دار را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

مقایسه قدرت اتو مخزن دار با اتوهای معمولی

قدرت اتو مخزن دار از ۱۶۰۰ وات شروع و تا ۳۰۰۰ وات افزایش پیدا می کند. شما می توانید با توجه به نیاز خود و میزان استفاده، مدل مناسب را از میان اتو بخارهای موجود در بازار انتخاب کرده و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این اتوها با نام اتو سیلر نیز در بازار شناخته می شوند. علاوه بر قدرت بسیار زیاد در این اتو بخارهای مخزن دار از چدن در صفحه اتو استفاده شده است که بسیار سنگین بوده و کار پرس را به خوبی انجام می دهد. به همین دلیل نتیجه از اتوکشی با اتو بخارهای معمولی مطلوب تر خواهد شد.

  بهترین انیمیشن‌های 2024

اتو مخزن دار: قدرت، بخار و اتوکشیِ بی نقص

با اتوی مخزن دار ساعت ها اتو بکشید!

یکی از مشکلاتی که خیاط ها با آن روبرو می شوند خالی شدن مکرر مخزن آب است. اگر اتو مخزن دار خریداری کنید این مشکل را برای همیشه حل کرده اید. مخازن اتو بخار دارای حجمی معادل با ۳ تا 4 هزار میلی لیتر هستند و می توانید ساعت ها بدون وقفه به اتوکشی ادامه دهید. بدین ترتیب در وقت و هزینه اتوکشی صرفه جویی خواهد شد.

بخاردهی چند برابر در اتو بخار مخزن دار

اتوهای مخزن دار قدرت بخاردهی بیشتری از اتوهای بخار معمولی دارند. شما می توانید پرده منزل خود را بدون پایین آوردن با این وسیله کارآمد اتوکشی کنید. پرتاب بخار عمودی در اتو مخزن دار بسیار زیاد بوده و حتی لباس های آویزان شده را نیز می توان با استفاده از آنها صاف نمود.

این اتوها در مدل های صنعتی نیز تولید می شوند و اکثر تولیدی ها و صنایع بزرگ پوشاک از آنها برای صاف کردن و اتوکشی محصولات خود استفاده می کنند.

اتو مخزن دار، انتخابی بی نقص!

شاید تا قبل از آنکه با اتو بخارهای مخزن دار آشنا شوید میان انتخاب اتو بخار معمولی و اتوی پرس تردید داشتید. ما برای انتخاب درست به شما پیشنهاد بهتری می دهیم. اتو بخارهای مخزن دار نه تنها قدرت پرس و بخاردهی فوق العاده ای دارند بلکه دست شما را در حین اتوکشی باز می گذارند.

پس می توانید بهترین ویژگی های اتو بخار معمولی و اتو پرس را در یک دستگاه به صورت همزمان داشته باشید. اتوهای مخزن دار بیشترین کاربرد را در منازل و صنایع مختلف دارند و معمولاً در قدرت های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید مدل های متنوع موجود در بازار را از نظر فنی با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آنها را برای هدف خود انتخاب نمایید.

  بهترین قالیشویی در شمال تهران

مزایای خرید اتو مخزن دار

برخی از مزایای خرید و استفاده از اتو بخار مخزن دار عبارت اند از:

  • این اتو با قدرت بسیار بالایی که دارد کیفیت اتوکشی را تا حد زیادی افزایش می دهد. تمام چروک های موجود در لباس از بین می رود. همچنین لایه های مختلف با قدرت بیشتری به پارچه می چسبند. فشاری که اتو بخاری مخزن دار به پارچه وارد می کند، ۶ برابر فشار اتوهای معمولی است.
  • در برخی از مدل های اتو بخار مخزن دار قابلیت کنترل دما وجود دارد. بدین ترتیب اتو بر اساس نوع پارچه، دمای موردنیاز را تعیین می کند. این ویژگی از برق افتادن یا سوختن پارچه های مختلف جلوگیری می کند.
  • با وجود توان بالا، این اتو وزن بسیار کمی دارد زیرا مخزن به صورت جداگانه بر روی میز کار قرار می گیرد.
  • با قابلیت بخاردهی عمودی به راحتی می توان انواع پرده و لباس های آویزان شده را نیز اتوکشی کرد. میزان پرتاب بخار در این حالت بسیار زیاد بوده و تمامی چروک های موجود در لباس را از بین می برد.
  • از آنجایی که در مخزن اتو بخار آب بیشتری جای می گیرد، زمان اتوکشی بسیار کوتاه خواهد شد.
  • اتوهایی که مخزن آب آنها به صورت جداگانه است امنیت بیشتری دارند و خطر آتش سوزی در آنها کاهش پیدا می کند.
اتو مخزن دار: قدرت، بخار و اتوکشیِ بی نقص

خرید انواع اتو مخزن دار از فروشگاه اینترنتی امیرعلی دوخت

در این مطلب تمام ویژگی های اتو بخار مخزن دار را با یکدیگر بررسی کردیم. اکنون شما به خوبی با ویژگی های منحصر به فرد این محصول و مزایای خرید آن آشنا هستید. در پایان ضروری می دانیم که فروشگاهی معتبر را برای خرید انواع اتو مخزن دار به شما معرفی کنیم.

  امنیت کامل فضای خانه با دستگیره هوشمند تنسر لاک

یکی از بهترین و کامل ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع اتو بخار دارای مخزن، امیرعلی دوخت است که برندهای مختلفی را به شما عرضه می کند. امکان خرید برای هر فردی با هر میزان بودجه ای در این فروشگاه وجود دارد. این فروشگاه به طور مداوم خدمات پشتیبانی آنلاین خود را به مشتریان ارائه می کند.

در نتیجه به یکی از معتمدترین و در دسترس ترین فروشندگان اتوهای بخار تبدیل شده است.

این محتوا توسط آگهی دهنده منتشر شده و مجله اینترنتی لاجورد مسئولیتی در قبال آن ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا