مد و زیبایی

بهترین عطر مردانه برای فصول مختلف

بهترین عطر مردانه برای فصل بهار و تابستان

اورتو پاریسی مگاماره (Orto Parisi Megamare)

سلیقه بویایی عطر اورتو پاریسی مگاماره معطر دریایی بوده و در اصل عطری یونیسکس است که برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. در نت‌های اولیه این عطر ایتالیایی می‌توان رایحه آب دریا، پرتقال، بنفشه و فلفل را حس کرد و در نت‌های میانی و پایانی هم، رایحه اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای و نمک احساس می‌شود. این عطر با وجود این‌که طبعی خنک دارد، دارای پخش بوی بسیار زیاد می‌باشد.

بولگاری آکوا پور هوم (Bvlgari Aqva Pour Homme)

آکوا پور هوم از شرکت بولگاری، عطری خنک با رایحه دریایی و سلیقه بویایی دریایی معطر است. غلظت این ادکلن ادوتویلت بوده و غالبا برای استفاده روزمره مناسب است. در نت‌های اولیه این عطر می‌توان رایحه پرتقال، نارنگی ماندارین و برگ درخت نارنج و در نت‌های میانی بوی اسطوخودوس، گل پنبه و جلبک دریایی را حس کرد. پایدارترین نت‌های این عطر نیز کهربا، عنبر سائل و نعناع هندی هستند.

ورساچه پور هوم دیلن بلو (Versace Pour Homme Dylan Blue)

این ادکلن خنک و سرزنده، در نت‌های اولیه خود شامل روایح گریپ فروت، ترنج، آب دریا و برگ انجیر و در نت‌های میانی دارای رایحه فلفل، برگ بنفشه، آمبروکسان، پاپیروس و نعناع هندی است. نت‌های پایه هم، ورساچه پور هوم دیلن بلو شامل دانه تونکا، روایح دودی، زعفران و مشکرا شامل می‌شود. این ادکلن شیرین مردانه با رایحه سرزنده خود، می‌تواند در روزهای گرم تابستان به شما طراوت و شادابی زیادی بدهد.

  چگونه اصول شیک پوشی را رعایت کنیم و شیک پوش شویم؟

بهترین عطر در فصل پائیز و زمستان

مارلی هرود (Marly Herod)

عطر مارلی هرود، محصولی از شرکت عطر مارلی (Parfums de Marly) می‌باشد که در سلیقه بویایی چوبی – ادویه‌ای قرار می‌گیرد. این ادکلن گرم و دلنشین، در نت‌های اولیه خود رایحه‌های ادویه‌ای قوی مثل دارچین و فلفل را شامل می‌شود و در نت‌های زیرین رایحه‌اش، نت‌های تنباکو، روایح دودی و گل اوسمانتوس هم حس می‌شود. اما این‌ها تمام شگفتی این عطر خوشبو نیست. اسانس‌های پایانی مارلی هرود، رایحه‌ای که بیشترین ماندگاری را در این عطر دارند، شامل مشک، وانیل، خس خس و سدر است.

مارلی پگاسوس (Marly Pegasus)

دومین عطر گرم مردانه نیز از برند عطر فرانسوی مارلی است. مارلی پگاسوس نیز ادکلنی با طبع گرم و سلیقه بویایی شرقی فوژه است. اسانس‌های اولیه این عطر پرطرفدار، شامل رایحه ترنج، گل آفتاب پرست و زیره سبز می‌باشد و در اسانس‌های میانی آن، رایحه گیاه اسطوخودوس، یاس و بادام حس می‌شود. در آخر، در نت‌های زیرین مارلی پگاسوس می‌توان بوی کهربا، وانیل و چوب صندل سفید را هم حس کرد. ادکلن پگاسوس رایحه‌ای شیرین و کلاسیک دارد و همین موضوع، دلیل محبوبیت بسیار زیاد این عطر شده است.

آمواج اینترلود (Amouage Interlude)

آمواج اینترلود مردانه در سلیقه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته و شامل طبعی گرم می‌باشد. اسانس‌های اولیه عطر اینترلود مردانه، شامل ترنج، فلفل و پونه کوهی می‌باشد و در اسانس‌های میانی این عطر، آن بوی نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود و کهربا نیز به خوبی حس می‌شود.اگر به دنبال خرید عطر مردانه خوب برای فصول سرد سال هستید، آمواج اینترلود می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  آشنایی با کفش اسنیکر و ویژگی های آن
بهترین عطر مردانه برای فصول مختلف

انواع مختلف عطر مردانه

هنگام خرید اینترنتی عطر مردانه به این موضوع باید توجه کنید که این محصولات بر اساس غلظت و طبع و بویشان تنوع زیادی دارند. در اینجا به توضیح دو مورد کلی عطر مردانه گرم و عطر مردانه خنک می پردازیم.

عطر مردانه گرم: با شروع فصل سرما و کاهش دما، استقبال مردها از ادکلن های گرم بیشتر می شود؛ زیرا این نوع طرح ها رایحه ای دل انگیزتر و ماندگاری بوی بالاتری دارند. معمولاً عطرهای گرم رایحه هایی مانند: فلفل، چوب صندل، کاج، نارگیل، مشک، کهربا و… را در خود دارا هستند.

عطر مردانه خنک: این عطرها نیز حس تازگی را به مصرف کننده القا کرده و اطرافیان نیز با حس کردن بوی عطرهای خنک مردانه، حس شادابی و طراوت را می گیرند. طبع عطرهای مردانه خنک مختلف است و برای فصل بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. نت های آغازین و میانی عطرهای خنک مردانه معمولاً شامل مرکبات بوده و استفاده از عطرهای خنک مردانه برای محافل دوستانه بیشتر توصیه می شود.

بهترین عطرهای مردانه دنیا

در این قسمت می خواهیم شما را با فهرستی از برترین و محبوب ترین عطرهای مردانه جهان آشنا کنیم تا هنگام خرید اینترنتی عطر مردانه اطلاعات بیشتری داشته باشید. این فهرست شامل پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا است که معمولاً سلبریتی ها و افراد مشهور نیز از آنها استفاده می کنند. شما نیز می توانید با خرید و استفاده این عطرها به ظاهر خود زیبایی و جذابیت بیشتری را ببخشید.

  • ورساوچه اروس
  • مارلی پگاسوس
  • مرسدس بنز
  • لالیک مشکی
  • تق هرمس ادوتویلت
  • ساواج مردانه
  • کرید اونتوس
  • بولگاری آکواپور
  • پاکورابان وان میلیون
  • شنل بلو مردانه
  • آمواژ اینتر لوده
  • زرجوف کازاموراتی ممفیسو
  • دولچه گابانا لایت بلو
  • تام فورد توسکان لدر
  • جورجیو آرمانی کد
  • روبرتو کاوالی یک
  • و…
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا