سلامت پوست

میسلار واتر MICELLAR WATER چیست؟

میسلار واتر یک محلول پاک کننده صورت است که به از بین بردن چربی اضافی و آلودگی ها از روی پوست شما کمک می کند و باعث می شود پوستی نرم و زیبا داشته باشید. اگر می خواهید بدانید میسلار واتر MICELLAR WATER چیست؟ با مجله اینترنتی لاجورد همراه باشید.

ترکیبات میسلار واتر

  • میسل ها: ذرات روغنی که با جذب کثیفی ها و ناپاکی ها، آنها را از سطح پوست پاک می کنند.
  • آب تصفیه شده: حلال اصلی میسلار واتر
  • مرطوب کننده ها: مانند گلیسیرین و آلوئه ورا که به حفظ رطوبت پوست کمک می کنند.
  • • عصاره های گیاهی: مانند بابونه، خیار و چای سبز که خاصیت ضد التهابی و آرامش بخش دارند.

مزایای استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر به دلیل داشتن میسل ها، پوست را به طور ملایم و بدون ایجاد خشکی تمیز می کند و برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس و خشک مناسب است. میسلار واتر می تواند آرایش ضد آب را به طور کامل پاک کند و به دلیل داشتن مرطوب کننده ها، پوست را آبرسانی می کند. میسلار واتر به دلیل داشتن عصاره های گیاهی، خاصیت ضد التهابی دارد و به دلیل حجم کم، به راحتی قابل حمل است.

نحوه استفاده از میسلار واتر

یک پد پنبه ای را به میسلار واتر آغشته کنید. پد را به آرامی روی پوست خود بکشید تا آرایش و آلودگی ها پاک شوند. نیازی به آبکشی پوست بعد از استفاده از میسلار واتر نیست.

انواع میسلار واتر
انواع میسلار واتر

در یکی از مقالات سایت لاجورد به معرفی مراحل روتین مراقبت از پوست پرداخته ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

نکاتی در مورد استفاده از میسلار واتر

اگر پوست حساسی دارید، قبل از استفاده از میسلار واتر، آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود تست کنید. از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده نکنید. برای پاک کردن آرایش چشم، از یک پاک کننده آرایش مخصوص چشم استفاده کنید. استفاده از میسلار واتر برای تمیزی پوست بسیار موثر است، برای بهترین نتایج، میسلار واتر را به صورت منظم در روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید، بهتر است از آن صبح و شب استفاده کنید. قبل از استفاده از میسلار واتر، مطمئن شوید که پوست شما خالی از آرایش و سایر ذرات است. این کار باعث می‌شود محصول بهتر واکنش نشان دهد.

  مواد غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می کند

برای استفاده از میسلار واتر، مقدار کافی از محصول را روی یک پنبه بریزید و به آرامی روی پوست صورت خود پاک کنید. از حرکات دست و پنبه به سمت بالا استفاده کنید تا پوست خود را آسیب نرسانید. مطمئن شوید که محصولی که انتخاب می‌کنید برای نوع پوست شما مناسب است. اگر پوست شما چرب است، میسلار واتر بدون روغن مناسب است. پس از استفاده از میسلار واتر، ممکن است نیاز به استفاده از یک تونر یا مرطوب کننده داشته باشید تا پوست خود را به خوبی مرطوب کنید. با رعایت این نکات، استفاده از میسلار واتر به عنوان یک محصول تمیزکننده موثر و ملایم برای پوست شما خواهد بود.

خرید میسلار واتر

میسلار واتر در برندهای مختلف و با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. هنگام خرید میسلار واتر، به نوع پوست خود و نیازهایتان توجه کنید.

اهمیت استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر یک پاک کننده ملایم و موثر برای پوست است که مزایای متعددی دارد. میسلار واتر به طور عمیق پوست را از آلودگی ها، چربی ها و آرایش پاک می کند. میسل ها که ذرات ریز روغنی هستند، به چربی ها و آلودگی ها جذب می شوند و آنها را از سطح پوست پاک می کنند. میسلار واتر به دلیل داشتن مرطوب کننده ها، پوست را آبرسانی می کند و از خشکی آن جلوگیری می کند. میسلار واتر برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس و خشک مناسب است. این محصول به دلیل ملایم بودن، باعث تحریک پوست نمی شود.

میسلار واتر
میسلار واتر

میسلار واتر به دلیل داشتن عصاره های گیاهی، خاصیت ضد التهابی دارد و به التیام پوست کمک می کند. میسلار واتر به دلیل حجم کم، به راحتی قابل حمل است و می توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. استفاده از میسلار واتر بسیار آسان است. به یک پد پنبه ای نیاز دارید که آن را به میسلار واتر آغشته کنید و سپس به آرامی روی پوست خود بکشید تا آرایش و آلودگی ها پاک شوند.

  آشنایی با انواع پوست

بعد از استفاده از میسلار واتر نیازی به آبکشی پوست نیست. این مزیت برای زمانی که به آب دسترسی ندارید، بسیار مفید است. میسلار واتر با قیمت مناسب در بازار موجود است و یک محصول مقرون به صرفه برای پاکسازی پوست محسوب می شود.

ویژگی های میسلار واتر

میسلار واتر یک مرحله برتر از محصولات تمیزکننده است که از میسل‌ها به عنوان عامل اصلی تشکیل شده است. میسلار واتر به عنوان یک تمیزکننده عمیق عمل می‌کند و مواد آرایشی، چربی، آلودگی‌ها و ذرات مختلف را از پوست به آرامی و به کمک میسل‌ها حذف می‌کند. این محصول با فرمولاسیون خاص خود، پوست را تمیز می‌کند و در عین حال نرمی و آرامش بخشی به پوست می‌بخشد بدون ایجاد خشکی یا تنش.

یکی از ویژگی‌های برجسته میسلار واتر این است که برای استفاده از آن نیازی به شستشوی پس از استفاده ندارید. کافی است محصول را روی پوست بمالید و با استفاده از پنبه تمیز کنید. میسلار واتر معمولاً برای انواع مختلف پوست مناسب است، از جمله پوست های حساس و خشک. فرمولاسیون خاص این محصول برای پوست‌های حساس طراحی شده است.

با توجه به فرمولاسیون ملایم و بدون الکل، میسلار واتر به طور کلی حساسیت یا تحریک پوست را ایجاد نمی‌کند و مناسب برای استفاده روزانه است. با توجه به این ویژگی‌ها، میسلار واتر به عنوان یک محصول تمیزکننده مناسب برای پوست و مراقبت از آن شناخته می‌شود.

تفاوت میسلار واتر با تونر

میسلار واتر و تونر دو محصول مراقبت از پوست هستند که به طور متداول در روتین های مراقبت از پوست استفاده می شوند. با وجود شباهت هایی که در ظاهر بین این دو محصول وجود دارد، اما تفاوت های کلیدی در عملکرد و کاربرد آنها وجود دارد. میسلار واتر یک پاک کننده ملایم است که برای پاک کردن آرایش، آلودگی ها و چربی ها از روی پوست استفاده می شود.

  منظور از سلول های مرده پوست چیست

تونر برای متعادل کردن pH پوست، بستن منافذ باز پوست و آبرسانی آن استفاده می شود. میسلار واتر اولین قدم در روتین مراقبت از پوست است و برای پاک کردن پوست قبل از شستشو با شوینده صورت استفاده می شود. تونر بعد از شستشو با شوینده صورت و قبل از استفاده از مرطوب کننده استفاده می شود.

میسلار واتر حاوی میسل ها (ذرات ریز روغنی)، آب تصفیه شده، مرطوب کننده ها و عصاره های گیاهی است. تونر حاوی آب تصفیه شده، الکل (در برخی از تونرها)، مرطوب کننده ها، اسیدهای میوه و عصاره های گیاهی است. میسلار واتر:برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس و خشک مناسب است. تونر نوع تونر باید متناسب با نوع پوست انتخاب شود. تونرهای حاوی الکل برای پوست های چرب و تونرهای بدون الکل برای پوست های خشک و حساس مناسب هستند.

میسلار واتر پاک کننده ملایم، آبرسان، ضد التهاب، قابل حمل، آسان، بدون نیاز به آبکشی، مقرون به صرفه است. تونر متعادل کننده pH پوست، بستن منافذ باز پوست، آبرسان، ضد التهاب، تنظیم ترشح چربی می باشد. انتخاب بین میسلار واتر و تونر به نیازها و نوع پوست شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک پاک کننده ملایم برای پوست خود هستید، میسلار واتر گزینه مناسب تری است. اما اگر به دنبال محصولی برای متعادل کردن pH پوست و بستن منافذ باز پوست هستید، تونر گزینه مناسب تری خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا