معرفی کسب و کار

راحت‌ترین روش برای خرید بدون دردسر شارژ مستقیم ایرانسل

شما برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل، چه راهکاری را پیشنهاد می‌دهید؟ آیا امروز می‌توان برای اپراتورهایی مانند ایرانسل، همراه اول و رایتل، با اقدامی به‌جز مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها شارژ خرید؟ چگونه؟

در حال‌ حاضر، روش‌های گوناگونی برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سایر اپراتورها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کدهای دستوری، سیستم‌های پیامکی و نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. این روش‌‌های نوین، اخیرا توجه‌های بسیاری را به خود جلب کردند. در این گفتار، قصد داریم یکی از این راهکارهای خرید شارژ مستقیم برای ایرانسل را برای شما تشریح کنیم.

دردسرهای خرید شارژ ایرانسل در گذشته

پرسیدن این سوال که در گذشته با چه روشی اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش می‌دادید، احتمالا شما را به یاد روزهایی می‌اندازد که مجبور بودید از وقت و انرژی خود بگذرید، به فروشگاه و مغازه‌های اطراف منزل یا محیط کارتان مراجعه کنید. آن روزها، مفهوم خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سایر اپراتورها، چندان جا نیفتاده بود.

شما در حین مکالمه‌ای مهم با دوست، همکار یا اعضای خانواده‌تان، به ناگاه شارژتان تمام می‌شد و تنها راه‌حل پیش روی شما کمک‌گرفتن از فروشنده‌ مراکز حضوری، دستگاه‌های خودپرداز بانکی یا دستگاه‌های POS بود. شاید در گذشته که روشی به‌جز این وجود نداشت، احساس نارضایتی چندانی نداشتید؛ ولی حالا داستان کاملا فرق می‌کند.

  انواع کیف کمک های اولیه

خرید شارژ مستقیم ایرانسل در کمتر از یک دقیقه!

شاید اگر در گذشته به شما می‌گفتند که می‌توانید در کم‌تر از یک دقیقه، اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهید، بدون این‌که حتی از خانه بیرون بروید، برایتان باورنکردنی بود؛ ولی امروز شاهد چنین واقعیتی هستیم. با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و تمایل افراد به خریدهای اینترنتی، همه شما حداقل یک‌بار، تجربه خرید از درگاه‌های آنلاین را داشته‌اید.

درگاه‌های پرداخت اینترنتی، ابزارهایی هستند که جهت دریافت و انتقال وجه در بستر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، تکنولوژی‌های امروز به درجه‌ای از پیشرفت رسیده‌اند که قادرند بسیاری از امور روزمره شما را به‌راحتی و در سریع‌ترین حالت ممکن سروسامان دهند. بدین ‌ترتیب، شما می‌توانید با صرفه‌جویی در زمان و انرژی خود، حواستان را بر کارهای دیگری متمرکز کنید.

روش‌‌های خرید شارژ مستقیم ایرانسل به صورت غیر حضوری

اگر از کاربران خطوط اعتباری ایرانسل هستید، در صورت اتمام اعتبار سیم‌کارت خود، می‌توانید از کدهای دستوری USSD، اپلیکیشن ایرانسل من، سرویس‌های پیامکی، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های همراه بانکی که در شکل‌ها و قابلیت‌های متنوعی طراحی شده‌اند، برای خرید شارژ بهره بگیرید.

می‌بینید که راهکارهای گوناگونی پیش روی شما قرار دارد و انتخاب بر عهده خودتان است. شاید مسئله‌ای که ذهن خیلی از شما را نسبت به تراکنش‌های اینترنتی مردد کرده است، امنیت آن باشد.

احتمالا تجربه خوبی از خریدهای اینترنتی نداشته‌اید؛ ولی این، بدان معنا نیست که خریدهای آنلاین اشتباه هستند، بلکه شما انتخاب مناسبی از یک درگاه امن پرداختی نداشتید. در ادامه همراه ما باشید؛ چون معرفی کارسازی از یک درگاه امن و پرسرعت خواهیم داشت.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل از اپلیکیشن تاپ

راحت‌ترین روش برای خرید بدون دردسر شارژ مستقیم ایرانسل

قطعا همه شما با موبایل بانک‌ها آشنایی دارید و چه بسا شاید مدل‌های متنوعی از آن را که هر کدام به بانک‌های متمایز از یکدیگر اختصاص دارند، روی گوشی خود نصب کرده‌اید. آن‌ها، مراجع آنلاین خوبی برای خرید شارژ هستند؛ ولی ما از بین همه این اپلیکیشن‌ها، تاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  حفظ ارزش قالی با انتخاب قالیشویی معتبر و حرفه ای

شما با تاپ، همه بانک‌ها را می‌توانید در جیب خود حمل کنید؛ چون طراحی آن به‌گونه‌ای است که تراکنش‌های شما به مقصد هر بانکی که بخواهید، صورت می‌گیرد. پس با وجود آن، نیازی نیست حافظه گوشی‌تان را با پلتفرم‌های مختلف، بیهوده اشغال کنید.

شما در بستر این اپلیکیشن امن و پرسرعت، می‌توانید برای خود یا اطرافیانتان، به‌سادگی آب‌خوردن شارژ بگیرید. خرید شما هم می‌تواند در فضای اپلیکیشن باشد و هم وب‌سایت آن.

نحوه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با اپلیکیشن تاپ

در اپلیکیشن تاپ، می‌توانید برای سیم‌کارت خود، شارژ عادی یا شگفت‌انگیز بخرید. حداقل و حداکثر مبلغی که می‌توانید با آن تلفنتان را شارژ کنید، 1000 الی 100.000 تومان خواهد بود که 9درصد مالیات بر ارزش افزوده، به‌صورت مازاد به رقم پرداختی شما اضافه می‌شود. درصورتی‌که شارژ شگفت‌انگیز خریداری کنید، 30درصد اعتبار بیشتر به‌عنوان هدیه، به شما تعلق خواهد گرفت.

خرید شارژ با تاپ، پیچیدگی خاصی ندارد. کافی ‌است آیکون شارژ را لمس کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن مدنظر به‌صورت دستی یا انتخاب از لیست مخاطبین، نوع شارژ و مبلغ آن را برگزینید. بعد از تایید، از کارت بانکی یا اعتبار تاپ کیف خود، هزینه لازم را بپردازید؛ به همین آسانی! درصورتی‌که شارژ را برای شخص دیگری می‌خرید، در مرحله دوم، می‌توانید شماره تلفن او را وارد کنید.

آیا می‌توان با اپلیکیشن تاپ، برای سایر اپراتورها هم شارژ خریداری کرد؟

قابلیت‌های تاپ، فراتر از آن چیزی است که در تصور شماست. شما با هر اپراتور دیگری مانند همراه اول یا رایتل هم می‌توانید اعتبار بخرید. درصورتی‌که کاربر همراه اول هستید، می‌توانید از 2000 الی 100.000 تومان شارژ بخرید و 9 درصد مالیات آن، به‌طور خودکار از اعتبار اعمال‌شده، کاسته خواهد شد. ناگفته نماند که اگر خرید اعتبار را در وب‌سایت تاپ انجام دهید، محدودیتی در انتخاب و خرید مبلغ شارژ نخواهید داشت.

  14 ترفند طلایی برای بزرگ‏تر نشان دادن خانه

اگر از کاربران رایتلی هستید، باز هم خدمات تاپ می‌تواند برایتان کاربردی باشد. خرید شارژ برای سیم‌کارت رایتل، مبلغی بین 1000 الی 50.000 تومان خواهد بود که البته باز هم در وب‌سایت آن، خرید به مبلغ دل‌خواه برای شما فراهم است.

خدمات گسترده سوپر اپلیکیشن تاپ

شما با اپلیکیشن تاپ، فقط با یک همراه بانک معمولی که خدمات آن محدود به امور مالی است، مواجه نیستید. بیهوده نیست که آن را یک سوپر اپلیکیشن می‌نامند؛ چون به‌جز خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سایر اپراتورها، 100 سرویس کاربردی دیگر برای کاربران مهیاست تا به‌ این واسطه بتوانند بسیاری از اموری که بخشی از آن‌ها را در ادامه ذکر کرده‌ایم، به‌شکل غیرحضوری پیگیری کنند.

  • کلیه امور مرتبط با خودرو اعم از استعلام و پرداخت خلافی، عوارضی، استعلام نمره منفی، ممنوع‌الخروجی و گواهینامه
  • کلیه امور مرتبط با مالی و گردشگری اعم از احراز هویت سجام، افتتاح حساب، تسهیلات سفر، خرید تور مسافرتی و بلیت
  • کلیه امور مرتبط با فین‌تک و پرداخت اعم از کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید بسته و شارژ

خرید شارژ سایر اپراتورها با تاپ

با خرید شارژ مستقیم ایرانسل و سایر اپراتورها به‌واسطه سوپر اپلیکیشن تاپ، دیگر نیازی نیست که وقت خود را با مراجعه به فروشگاه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز بانکی هدر دهید. شما با این پلتفرم پرسرعت و امن، تمام بانک‌ها را در جیب خود دارید و در هر زمان و مکانی می‌توانید با اتصال به شبکه اینترنت، از خدمات کاربردی و سهولت‌بخش آن برای خود یا اطرافیانتان استفاده کنید.

این محتوا توسط آگهی دهنده منتشر شده و مجله اینترنتی لاجورد مسئولیتی در قبال آن ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

دکمه بازگشت به بالا